"Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego" - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna
ostatnia migracja danych: ok. 6 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 543 dni temu

Zajęcia zdalne - FAQ (ang. Frequently Asked Questions)

 

 

 

1. Jaka platforma wykorzystywana jest do realizacji zajęć w Państwowej Uczelni im. Stefana Batorego?

Zajęcia w Państwowej Uczelni im. Stefana Batorego realizowane są z wykorzystaniem platformy MS Teams.

 

2. W jaki sposób mogę zalogować się do platformy MS Teams?

Pracownicy i studenci Uczelni posiadają konta w platformie MS Teams (teams.microsoft.com). Należy pamiętać, że przed pierwszym logowaniem wymagane jest ustawienie nowego hasła poprzez link.

 

3. Jaki jest mój login do platformy MS Teams?

Login wykładowcy, to pełny adres jego poczty służbowej. Login studenta to numer_albumu@ansb.pl

 

4. W jakich terminach odbywają się zajęcia zdalne?

Zajęcia odbywają się zgodnie z rozkładami zajęć opublikowanymi na stronie Uczelni (prosimy o ich śledzenie, ponieważ mogą one ulegać zmianom).

 

5. W jaki sposób mam rozpocząć zajęcia? (dla pracowników)

Celem rozpoczęcia zajęć należy w widoku zespołu przypisanego do przedmiotu, w ramach którego mają odbyć się zajęcia, wcisnąć przycisk Rozpocznij spotkanie, który znajduje się w prawym górnym rogu.

 

6. W jaki sposób mogę dołączyć do trwających zajęć? (dla studentów)

Celem dołączenia do trwających zajęć należy w widoku zespołu przypisanego do przedmiotu, w ramach którego mają odbyć się zajęcia, wcisnąć przycisk Dołącz.

 

7. Dlaczego studenci nie widzą istniejącego zespołu?

Każdy zespół wymaga jednorazowej aktywacji, którą musi wykonać dydaktyk [instrukcja aktywacji zespołu].

 

8. Co zrobić jeżeli nie widzę zespołu odpowiadającego przedmiotowi, który prowadzę?

Należy upewnić się czy dany przedmiot nie jest prowadzony przez więcej niż jednego dydaktyka. Jeżeli tak, to należy wysłać wiadomość do koordynatora przedmiotu z prośbą o dodanie nas do zespołu na prawach nauczyciela. Jeżeli nie, to zespół można utworzyć samodzielnie w oparciu o instrukcję.

 

9. Jeżeli jestem koordynatorem przedmiotu, to w jaki sposób mogę dodać współprowadzącego przedmiot?

W widoku danego zespołu należy wcisnąć przycisk ..., znajdujący się obok ikony zespołu. Następnie z listy wybrać Dodaj członka i przejść do zakładki Nauczyciele.

 

10. W jaki sposób dodać studenta do zespołu?

Należy przejść do nazwy zespołu na liście i kliknąć pozycję Więcej opcji  > Dodaj członka. Następnie należy rozpocząć pisanie imienia i nazwiska lub numeru indeksu, wybrać pozycję Dodaj. Na końcu trzeba zaakceptować zmiany poprzez przycisk Zamknij. Osoby dodane do zespołu otrzymają wiadomość e-mail z informacją, że są teraz członkami zespołu, a zespół będzie widoczny na ich liście zespołów. Szczegółowa instrukcja znajduje się tutaj.

 

11. Czy w MS Teams jest aktywna funkcja kalendarza?

Nie

 

12. Czy posiadając konto MS Teams mam również dostęp do innych narzędzi Microsoft (np. pakietu MS Office)?

Tak, pakiet MS Office można pobrać ze strony office.com, logując się tymi samymi danymi logowania, co do platformy MS Teams. Po zalogowaniu należy wcisnąć przycisk Zainstaluj pakiet Office.

 

13. Do kogo mogę zgłaszać problemy nieopisane w tym zbiorze pytań?

Problemy techniczne należy zgłaszać poprzez wysłanie wiadomości e-mail, z dokładnym opisem problemu oraz zrzutami ekranu go prezentującymi, na adres helpdesk@pusb.pl

kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)