"Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego" - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Informatyka, semestr V, tryb stacjonarny GiPD (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Nauk Informatyczno-Technicznych)

Jednostka: Instytut Nauk Informatyczno-Technicznych Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: Informatyka, semestr V, tryb stacjonarny GiPD
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2021Z - Semestr zimowy 2021/2022
2022Z - Semestr zimowy 2022/2023
2023Z - Semestr zimowy 2023/2024
2024Z - Semestr zimowy 2024/2025
2025Z - Semestr zimowy 2025/2026
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2021Z 2022Z 2023Z 2024Z 2025Z
0202-INF-1-5051S
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
  • Laboratorium - 50 godzin
Semestr zimowy 2022/2023
  • Laboratorium - 50 godzin
Semestr zimowy 2023/2024
  • Laboratorium - 40 godzin
Semestr zimowy 2024/2025
  • Laboratorium - 40 godzin
Semestr zimowy 2025/2026
  • Laboratorium - 40 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Student zostaje wprowadzony w problematykę aplikacji bazodanowych oraz nabywa praktycznych umiejętności pozwalających na:

  • zarządzanie projektem stworzenia aplikacji bazodanowej,
  • zaprojektowanie i implementację aplikacji bazodanowej,
  • przeprowadzenie testów użyteczności aplikacji bazodanowej.

Do udziału w przedmiocie niezbędne są podstawowe umiejętności programowania oraz projektowania baz danych.

Strona przedmiotu
0202-INF-1-5161S brak brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/2026
  • Laboratorium - 40 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z podstawowymi zasadami projektowania graficznego interfejsu użytkownika, poznanie i stosowanie wzorców projektowych. W szczególności projektowanie interfejsów ekranowych na potrzeby gier komputerowych.

Omówione są zasady dobrego projektu GUI oraz metody badania użyteczności Wprowadzeniem do realizacji zadania projektowego jest implementacja graficznego interfejsu użytkownika dla projektowanej gry. Przygotowanie i przeprowadzenie testów użyteczności, opracowanie i prezentacja wyników badań.

Strona przedmiotu
0202-INF-1-5011S brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
  • Laboratorium - 35 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2022/2023
  • Laboratorium - 35 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2023/2024
  • Laboratorium - 25 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2024/2025
  • Laboratorium - 25 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem kursu jest przekazanie studentom podstawowej wiedzy z inżynierii oprogramowania, w zakresie specyfiki poszczególnych faz cyklu życia oprogramowania, rodzajów podejmowanych działań oraz wykorzystywanych metod i technik.

Przedmioty wprowadzające:

  1. Inżynieria Oprogramowania I
  2. Programowanie;
  3. Algorytmy i struktury danych;
  4. Problemy społeczne i zawodowe informatyki.
Strona przedmiotu
0202-INF-1-5021S
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
  • Ćwiczenia praktyczne - 35 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2022/2023
  • Ćwiczenia praktyczne - 35 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2023/2024
  • Ćwiczenia praktyczne - 25 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2024/2025
  • Ćwiczenia praktyczne - 25 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2025/2026
  • Ćwiczenia praktyczne - 25 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Student zostaje wprowadzony w problematykę sztucznej inteligencji oraz nabywa praktycznych umiejętności pozwalających na:

  • implementację algorytmów sztucznej inteligencji;
  • dokonanie ewaluacji algorytmów sztucznej inteligencji;
  • selekcję algorytmu optymalnego w zdefiniowanych kryteriach.

Do udziału w przedmiocie niezbędne są umiejętność programowania oraz znajomość zagadnień z zakresu statystyki.

Strona przedmiotu
0202-INF-1-5091S
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
  • Ćwiczenia praktyczne - 25 godzin
Semestr zimowy 2022/2023
  • Ćwiczenia praktyczne - 25 godzin
Semestr zimowy 2023/2024
  • Ćwiczenia praktyczne - 25 godzin
Semestr zimowy 2024/2025
  • Ćwiczenia praktyczne - 25 godzin
Semestr zimowy 2025/2026
  • Ćwiczenia praktyczne - 25 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zapoznanie się z procesem opracowania projektu dyplomowego oraz przygotowania się do egzaminu kończącego tok studiów.

Strona przedmiotu
0202-INF-1-5141S brak brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/2026
  • Laboratorium - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
0202-INF-1-5101S brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
  • Ćwiczenia praktyczne - 125 godzin
Semestr zimowy 2024/2025
  • Ćwiczenia praktyczne - 125 godzin
Semestr zimowy 2025/2026
  • Ćwiczenia praktyczne - 125 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Studenckie praktyki zawodowe odbywają się w siedzibie i pod kierunkiem pracodawcy.

Strona przedmiotu
0202-INF-1-5071S
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
  • Laboratorium - 50 godzin
Semestr zimowy 2022/2023
  • Laboratorium - 50 godzin
Semestr zimowy 2023/2024
  • Laboratorium - 40 godzin
Semestr zimowy 2024/2025
  • Laboratorium - 40 godzin
Semestr zimowy 2025/2026
  • Laboratorium - 40 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot wprowadza studentów w zagadnienia związane z budową systemów multimedialnych. Na zajęciach omawiane są:

- podstawowe składniki systemu multimedialnego

- budowa systemu multimedialnego

- tworzenie funkcjonalności

- technologie wykorzystywane w tworzeniu multimediów

Wymagania wstępne to:

- Graficzne Interfejsy Użytkownika

Osiągane efekty kształcenia dotyczą zakresu Wiedzy (projektowanie i wizualizacja danych) Umiejętności

( Proces projektowania i tworzenia kreacji graficznej ) Kompetencji społecznych (Praca w zespole, świadomość rozwoju)

Strona przedmiotu
0202-INF-1-5041S
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
  • Laboratorium - 35 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2022/2023
  • Laboratorium - 35 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2023/2024
  • Laboratorium - 25 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2024/2025
  • Laboratorium - 25 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2025/2026
  • Laboratorium - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Projektowanie i programowanie aplikacji dla systemów wbudowanych.

Wymagania wstępne: podstawy programowania w języku wysokiego poziomu oraz algorytmów.

Strona przedmiotu
0202-INF-1-5031S
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
  • Laboratorium - 25 godzin
Semestr zimowy 2022/2023
  • Laboratorium - 25 godzin
Semestr zimowy 2023/2024
  • Laboratorium - 35 godzin
Semestr zimowy 2024/2025
  • Laboratorium - 35 godzin
Semestr zimowy 2025/2026
  • Laboratorium - 35 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Programowanie dla platform mobilnych na bazie systemu operacyjnego Android.

Wymagania wstępne: podstawy programowania w języku wysokiego poziomu oraz algorytmów, w tym grafiki komputerowej.

Strona przedmiotu
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.2.0.0-6 (2025-09-29)