Zarządzanie, semestr V, tryb niestacjonarny, TSL (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Nauk Ekonomicznych i o Zarządzaniu)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021Z - Semestr zimowy 2021/2022 2022Z - Semestr zimowy 2022/2023 2023Z - Semestr zimowy 2023/2024 2024Z - Semestr zimowy 2024/2025 2025Z - Semestr zimowy 2025/2026 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021Z | 2022Z | 2023Z | 2024Z | 2025Z | |||||
0102-ZARZ-1-5121N |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot traktujący o elementach tworzących infrastrukturę logistyczną (infrastruktura transportu, infrastruktura magazynowo-manipulacyjna, opakowania, infrastruktura informatyczna). |
|
||
0102-ZARZ-1-5011N |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot dotyczy zagadnienia kultury organizacyjnej, jej znaczeniu we współczesnych organizacjach, metod diagnozy, różnic między kultura a klimatem organizacyjnym, narzędzi zarządzania kultura i jej ewolucji. Istotnym elementem omawianych zagadnień będzie także ukazanie roli liderów, adaptacji kultury do zmian w otoczeniu, uwarunkowań branżowych, roli różnorodności kulturowej oraz przyczyn porażek i perspektyw na przyszłość. Studenci przystępujący do nauki powinni dysponować wiedzą z zakresu podstaw zarządzania, przejawiać ciekawość poznawczą, refleksyjną postawę otwartości na nowe dziedziny wiedzy, wykorzystywania dorobku różnych dyscyplin wiedzy i wyrażać gotowość do przedstawiania własnych doświadczeń, poglądów i konstruktywnego prowadzenia dyskusji w tematach, stanowiących sedno przedmiotu oraz zagadnień powiązanych. |
|
||
0102-ZARZ-1-5101N |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot traktujący o końcowych ogniwach łańcucha dostaw tj. dystrybucji wyrobów gotowych, a także logistycznej obsługi klienta w fazie przed transakcyjnej, transakcyjnej, po transakcyjnej. |
|
||
0102-ZARZ-1-5091N |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot traktujący o początkowych ogniwach łańcucha dostaw tj. logistyce produkcji oraz czasowym wstrzymaniem przepływów materiałowych (zapasów) w magazynie. |
|
||
0102-ZARZ-1-5081N |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Student poznaje podstawowe zagadnienia związane z logistyką zaopatrzenia oraz systemy informacyjne stosowane w logistyce zaopatrzenia a także identyfikuje produkty będące przedmiotem wymiany na rynku B2B. |
|
||
0102-ZARZ-1-5191N | brak | brak | brak |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot dotyczy zagadnień z zakresu technik, metod oraz narzędzi wykorzystywanych w procesie zarządzania przedsiębiorstwem i związanych z realizacją pracy projektowej. |
|
||
0102-ZARZ-1-5181N | brak | brak | brak |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ze względu na możliwe zmiany treści kształcenia, zmiany przepisów 9stosownie do sytuacji), szczegółowe treści kształcenia znajdują się w polu opis - informacja zamieszczona jest w polu "informacje o zajęciach w cyklu" |
|
||
0102-ZARZ-1-5141N |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot przygotowujący studentów do napisania projektu dyplomowego kończącego studia I stopnia. |
|
||
0102-ZARZ-1-5151N |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
rodzaj praktyki (np. praktyka kierunkowa – podstawowa), sumaryczne obciążenie pracą studenta (np. 125 dydaktycznych (94 godziny zegarowe)), rozkład praktyk w semestrach (np. w całym cyklu kształcenia na kierunku do realizacji jest łącznie 750 godzin praktyk, w tym: 125 godzin w semestrze 2 i 125 godzin w semestrze 3 - praktyka kierunkowa-podstawowa; 125 godzin w semestrze 4 i 125 godzin w semestrze 5 - ,praktyka kierunkowa-pogłębiająca; 250 godzin w semestrze 6 - praktyka dyplomowa); „ze względu na możliwe zmiany treści uczenia się, zmiany przepisów (stosownie do sytuacji), szczegółowe treści uczenia się, efekty uczenia się oraz metody i kryteria oceniania podane są na poziomie „Zajęcia w cyklu” oraz na stronie Uczelni (dokument Szczegółowy program praktyk zawodowych)”. |
|
||
0102-ZARZ-1-5131N |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot traktujący o specyfice zarządzania transportem zewnętrznym oraz wewnętrznym, a także funkcjonowania spedycji na rynkach transportowych. |
|
||
0102-ZARZ-1-5111N |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Student poznaje istotę, strukturę, rolę i właściwości ”łańcuchów dostaw”, zna - relacje między przedsiębiorstwami i innymi podmiotami tworzącymi strukturę łańcucha dostaw oraz istotę, uwarunkowania, formy i podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości w wymiarze zespołowym. Potrafi opisywać, analizować i interpretować procesy konfiguracji łańcuchów dostaw, identyfikować i dokonywać analizy przesłanek ewolucji oraz nowoczesnych form organizacyjnych łańcuchów dostaw a także posługiwać się metodami ilościowymi w celu pomiaru sprawności i analizy efektywności łańcuchów dostaw. Zajęcia mają charakter praktyczny obejmujący przedstawienie wiedzy teoretycznej przez prowadzącego przedmiot, wzbogaconej wystąpieniami Studentów, prezentujących wyznaczone poszczególne zakresy wiedzy teoretycznej, kształtujące umiejętność korzystania z webinariów. Podczas zajęć akcentujemy pożądane postawy: ciekawości poznawczej, refleksyjności, analizy krytycznej. |
|
||