Oferta przedmiotowa jednostki Studium Technologii Informacyjnych
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2019Z - Semestr zimowy 2019/2020 2020Z - Semestr zimowy 2020/2021 2024Z - Semestr zimowy 2024/2025 2025Z - Semestr zimowy 2025/2026 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019Z | 2020Z | 2024Z | 2025Z | |||||
0202-INF-1-5131N | brak | brak |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Problemy i rozwiązania rutingu w sieciach (głównie TCP/IP). |
|
||
0202-INF-1-5131S | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Problemy i rozwiązania rutingu w sieciach (głównie TCP/IP). |
|
||
0000-OU-0030 |
![]() |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
(1) Wymagania wstępne Podstawowa znajomość obsługi komputera oraz usługi Microsoft Teams. (2) Treści kształcenia 1. Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy. 2. Formatowanie znaków, akapitu, sekcji, kolumny, strony. 3. Pisanie tekstu matematycznego oraz zwykłego (ogłoszenia, CV, podania, itp.) 4. Praca z kreatorami i szablonami. 5. Praca z tabelami. 6. Tworzenie listów seryjnych. 7. Tworzenie formularzy. 8. Formatowanie komórek, używanie formuł. 9. Adresowanie względne i bezwzględne. 10. Funkcje matematyczne, statystyczne, logiczne, daty i czasu, tekstowe. 11. Importowanie danych z pliku tekstowego. 12. Podstawy tworzenia prezentacji multimedialnych złożonej z tekstu, obrazów, hiperłączy i dźwięku. 13. Tworzenie schematów i diagramów. (3) Metody dydaktyczne i pomoce naukowe pogadanka, "burza mózgów", praca zdalna - MS Teams, wykonywanie zadań zgodnie z instrukcjami zawartymi w pliku |
|
||