"Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego" - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Technologie gier komputerowych

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0202-INF-1-6041N
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0613) Tworzenie i analiza oprogramowania i aplikacji Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Technologie gier komputerowych
Jednostka: Instytut Nauk Informatyczno-Technicznych
Grupy: Informatyka, semestr VI, tryb niestacjonarny
Informatyka, semestr VI, tryb niestacjonarny, GiPD
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Skrócony opis:

Projektowanie i programowanie gier komputerowych.

Wymagania wstępne: podstawy programowania w języku wysokiego poziomu oraz algorytmów, w tym grafiki komputerowej.

Pełny opis:

Ze względu na możliwe zmiany treści kształcenia, zmiany przepisów (stosownie do sytuacji), szczegółowe treści kształcenia znajdują się

w polu „Opis” - informacja zamieszczona jest w polu „Informacje o zajęciach w cyklu”.

Metody i kryteria oceniania:

Przedmiot składa się wyłącznie z laboratorium.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dominik Szajerman
Prowadzący grup: Dominik Szajerman
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Pełny opis:

Projektowanie i implementacja gier komputerowych na platformę PC. Rozwiązywanie problemów interakcji między agentami, potoku dopasowania assetów, różnorodności urządzeń wejścia użytkownika oraz testowania.

Literatura:

https://unity.com/learn

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-01 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dominik Szajerman
Prowadzący grup: Dominik Szajerman
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Pełny opis:

Projektowanie i implementacja gier komputerowych na platformę PC. Rozwiązywanie problemów interakcji między agentami, potoku dopasowania assetów, różnorodności urządzeń wejścia użytkownika oraz testowania.

Literatura:

https://unity.com/learn

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2024-02-24 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 24 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dominik Szajerman
Prowadzący grup: Dominik Szajerman
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Pełny opis:

Projektowanie i implementacja gier komputerowych na platformę PC. Rozwiązywanie problemów interakcji między agentami, potoku dopasowania assetów, różnorodności urządzeń wejścia użytkownika oraz testowania.

Literatura:

https://unity.com/learn

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)

Okres: 2025-02-17 - 2025-09-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 24 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Dominik Szajerman
Prowadzący grup: Dominik Szajerman
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Pełny opis:

Projektowanie i implementacja gier komputerowych na platformę PC. Rozwiązywanie problemów interakcji między agentami, potoku dopasowania assetów, różnorodności urządzeń wejścia użytkownika oraz testowania.

Literatura:

https://unity.com/learn

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest "Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego".
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)