Programowanie grafiki komputerowej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0202-INF-1-4191S |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0613) Tworzenie i analiza oprogramowania i aplikacji
|
Nazwa przedmiotu: | Programowanie grafiki komputerowej |
Jednostka: | Instytut Nauk Informatyczno-Technicznych |
Grupy: |
Informatyka, semestr IV, tryb stacjonarny Informatyka, semestr IV, tryb stacjonarny GiPD |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
LUB
4.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Skrócony opis: |
Programowanie grafiki dla gier komputerowych. Wymagania wstępne: podstawy grafiki komputerowej. |
Pełny opis: |
Ze względu na możliwe zmiany treści kształcenia, zmiany przepisów (stosownie do sytuacji), szczegółowe treści kształcenia znajdują się w polu „Opis” - informacja zamieszczona jest w polu „Informacje o zajęciach w cyklu”. |
Metody i kryteria oceniania: |
Przedmiot składa się wyłącznie z laboratorium. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN LAB
LAB
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dominik Szajerman | |
Prowadzący grup: | Dominik Szajerman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Pełny opis: |
Programowanie grafiki dwuwymiarowej oraz trójwymiarowej na potrzeby renderingu czasu rzeczywistego. Zastosowania programów cieniowania. Shadery fragmentów. |
|
Literatura: |
https://iquilezles.org/articles/ |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)
Okres: | 2025-02-17 - 2025-09-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT LAB
LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dominik Szajerman | |
Prowadzący grup: | Dominik Szajerman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Pełny opis: |
Programowanie grafiki dwuwymiarowej oraz trójwymiarowej na potrzeby renderingu czasu rzeczywistego. Zastosowania programów cieniowania. Shadery fragmentów. |
|
Literatura: |
https://iquilezles.org/articles/ |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest "Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego".
Właścicielem praw autorskich jest "Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego".