Zespołowe przedsięwzięcie inżynierskie I
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0202-INF-1-6081N |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0613) Tworzenie i analiza oprogramowania i aplikacji
|
Nazwa przedmiotu: | Zespołowe przedsięwzięcie inżynierskie I |
Jednostka: | Instytut Nauk Informatyczno-Technicznych |
Grupy: |
Informatyka, semestr VI, tryb niestacjonarny |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Pełny opis: |
Na zajęciach zostaną poruszone poniższe zagadnienia 1. Omówienie zagadnień związanych z kierowaniem i uczestnictwem w projekcie programistycznym – grze komputerowej 2. Analiza możliwości realizacji projektu programistycznego przez zespoły studentów 3. Analiza wymagań projektowych: celu projektu, podziału zadań pomiędzy członków zespołu, zakresu projektu, możliwości dalszego rozwoju projektu 4. Analiza testów końcowych projektu i możliwości korekty błędów. 5. Ustalenie harmonogramu projektu - wyznaczenie ‘milestones’. 6. Opracowanie koncepcji projektu gry – game design document, gameplay. Prezentacja wersji końcowej projektu w formie screencast |
Literatura: |
1. Flasiński M, „Zarządzanie projektami informatycznymi”, Helion 2013 2. Phillips J, „Zarządzanie projektami IT” , Helion 2011 3. Starecki T, „Zarządzanie projektami dla inżynierów”, Helion 2011 Uzupełniająca 1. Koszlajda A, „Zarządzanie projektami IT. Przewodnik po metodykach”, Helion 2010 |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: 1. Ma uporządkowaną wiedzę teoretyczną i praktyczną dotyczącą podstaw programowania, algorytmów, systemów operacyjnych technologii sieciowej, grafiki komputerowej, baz danych, inżynierii oprogramowania i kluczowych zagadnień informatyki Umiejętności: 1. Potrafi pracować indywidualnie i w zespole, umie określić role w zespołowym przedsięwzięciu inżynierskim, potrafi terminowo zrealizować harmonogram prac 2. Potrafi w języku polskim i obcym opracować dokumentację realizacji zadania inżynierskiego zgodnie z obowiązującymi 3. Potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi charakterystycznymi dla działalności inżynierskiej w 4 Potrafi posłużyć się właściwie dobranymi środowiskami programistycznymi w procesie projektowania i weryfikacji działania aplikacji informatycznych 5. Umie dokonać wstępnej analizy ekonomicznej działań związanych z projektem informatycznym, jego realizacją, działaniem i administracją potrafi dokonać analizy i ocenić przydatność metod i narzędzi informatycznych w rozwiązaniu zadania informatycznego Kompetencje społęczne 1. Potrafi współdziałać w zespole projektowym, myśleć i być przedsiębiorczym |
Metody i kryteria oceniania: |
Efekty kształcenia w zakresie Wiedzy, Umiejętności i Kompetencji Społecznych, weryfikowane są w trakcie pracy nad zespołowym projektem jakim jest grywalne demo gry komputerowej. Finalny test projektu odbywa się co roku na finale konkursu Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych, na którym gra poddawana jest ocenie jury złożonych z przedstawicieli firm produkujących gry komputerowe. Członkowie zespołów oceniają się również anonimowo, ocena liczona jest do średniej końcowej. Na ocenę końcową składa się ocena poszczególnych członków zespołu, ocena projektu końcowego, dokumentacja przygotowana dla projektu, sposób prezentacji projektu na konkursie. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Radosław Bednarski | |
Prowadzący grup: | Radosław Bednarski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest "Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego".