Systemy e-commerce
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0102-MSEP-2-4061N |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0400) Biznes, administracja i prawo nieokreślone dalej
|
Nazwa przedmiotu: | Systemy e-commerce |
Jednostka: | Instytut Nauk Ekonomicznych i o Zarządzaniu |
Grupy: |
Menedżerskie studia ekonomiczno-prawne, semestr IV, tryb niestacjonarny Menedżerskie studia ekonomiczno-prawne, semestr IV, tryb niestacjonarny, MPB |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Skrócony opis: |
Przedmiot traktujący o funkcjonowaniu modeli biznesowych na rynku e-commerce oraz charakterystyce rynku e-commerce w Polsce. |
Pełny opis: |
Ze względu na możliwe zmiany treści kształcenia, zmiany przepisów, szczegółowe treści kształcenia znajdują się w części „Informacje o zajęciach w cyklu |
Metody i kryteria oceniania: |
Ze względu na możliwe zmiany treści kształcenia, zmiany przepisów, szczegółowe treści kształcenia znajdują się w części „Informacje o zajęciach w cyklu. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO ĆW-P
ĆW-P
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia praktyczne, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Piotr Idrian | |
Prowadzący grup: | Piotr Idrian | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia praktyczne - Zaliczenie na ocenę |
|
Pełny opis: |
Wymagania wstępne: • Znajomość współczesnych metod marketingu. • Umiejętność posługiwanie się narzędziami i aplikacjami sieci Internet. |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: J. Skorupska, E-commerce, PWN, Warszawa 2017. M. Dutko (red.), Biblia e-biznesu 3.0, Onepress, Warszawa 2021. J. Królewski, P. Sala (red.), E-marketing, PWN, Warszawa 2021. W. Chmielarz, Systemy, biznesu elektronicznego, Difin, Warszawa 2008. Raporty branżowe nt. stanu e-commerce w Polsce (wydawane cyklicznie i dostępne w Internecie). Literatura uzupełniająca: A. Afuah, Ch. L. Tucci, Biznes internetowy, strategie i modele, Oficyna ekonomiczna, Kraków 2003. M. Nieźwiedzki, Głobalny handel elektroniczny, PWN, Warszawa 2004. P. Przybylski (red.), E-commerce 2.0, Expertia, Katowice 2021. M. Smużniak, M. Bienias, E-commerce na platformach ofertowych, Helion, Gliwice 2019. J. Kisielnicki, H. Sroka, Systemy informacyjne biznesu, Placet, Warszawa 2005. |
Właścicielem praw autorskich jest "Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego".