"Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego" - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Systemy e-commerce

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0102-MSEP-2-4061N
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0400) Biznes, administracja i prawo nieokreślone dalej Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Systemy e-commerce
Jednostka: Instytut Nauk Ekonomicznych i o Zarządzaniu
Grupy: Menedżerskie studia ekonomiczno-prawne, semestr IV, tryb niestacjonarny
Menedżerskie studia ekonomiczno-prawne, semestr IV, tryb niestacjonarny, MPB
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Skrócony opis:

Przedmiot traktujący o funkcjonowaniu modeli biznesowych na rynku e-commerce oraz charakterystyce rynku e-commerce w Polsce.

Pełny opis:

Ze względu na możliwe zmiany treści kształcenia, zmiany przepisów, szczegółowe treści kształcenia znajdują się w części „Informacje o zajęciach w cyklu

Metody i kryteria oceniania:

Ze względu na możliwe zmiany treści kształcenia, zmiany przepisów, szczegółowe treści kształcenia znajdują się w części „Informacje o zajęciach w cyklu.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-01 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia praktyczne, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Piotr Idrian
Prowadzący grup: Piotr Idrian
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia praktyczne - Zaliczenie na ocenę
Pełny opis:

Wymagania wstępne:

• Znajomość współczesnych metod marketingu.

• Umiejętność posługiwanie się narzędziami i aplikacjami sieci Internet.

Literatura:

Literatura obowiązkowa:

J. Skorupska, E-commerce, PWN, Warszawa 2017.

M. Dutko (red.), Biblia e-biznesu 3.0, Onepress, Warszawa 2021.

J. Królewski, P. Sala (red.), E-marketing, PWN, Warszawa 2021.

W. Chmielarz, Systemy, biznesu elektronicznego, Difin, Warszawa 2008.

Raporty branżowe nt. stanu e-commerce w Polsce (wydawane cyklicznie i dostępne w Internecie).

Literatura uzupełniająca:

A. Afuah, Ch. L. Tucci, Biznes internetowy, strategie i modele, Oficyna ekonomiczna, Kraków 2003.

M. Nieźwiedzki, Głobalny handel elektroniczny, PWN, Warszawa 2004.

P. Przybylski (red.), E-commerce 2.0, Expertia, Katowice 2021.

M. Smużniak, M. Bienias, E-commerce na platformach ofertowych, Helion, Gliwice 2019.

J. Kisielnicki, H. Sroka, Systemy informacyjne biznesu, Placet, Warszawa 2005.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest "Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego".
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)