"Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego" - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Systemy multimedialne 0202-INF-1-5071S
Laboratorium (LAB) Semestr zimowy 2022/2023

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 50
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Efekty uczenia się:

WIEDZA

1 Ma uporządkowaną wiedzę teoretyczną i praktyczną dotyczącą podstaw programowania, algorytmów, systemów operacyjnych,

technologii sieciowych, grafiki komputerowej, baz danych, inżynierii oprogramowania i kluczowych zagadnień informatyki

2 Ma wiedzę niezbędną do projektowania, przetwarzania, obrazowania i wizualizacji danych

UMIEJĘTNOŚCI

1 Potrafi zgodnie z zadaną specyfikacją zaprojektować oraz zrealizować kreację graficzną używając właściwych metod , technik i

narzędzi z zakresu grafiki komputerowej

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

1 Potrafi współdziałać w zespole projektowym, myśleć i być przedsiębiorczym

2 Ma świadomość ograniczeń własnej wiedzy, ciągłego rozwoju informatyki i rozumie konieczność dalszego kształcenia

Metody i kryteria oceniania:

Weryfikacja efektów kształcenia w zakresie Wiedzy, Umiejętności oraz Kompetencji Społecznych odbywa się w trakcie prezentacji

projektu końcowego – dema aplikacji z elementami multimedialnymi. Oceniane są : odpowiednio wykonane animacje, projekt menu,

odpowiedni dobór warstwy dźwiękowej, interakcja oraz assety statyczne . Studenci pracują w zespołach , oceniana jest zatem praca

zespołowa. Ocena końcowa jest średnią ocen z zadania wykonanego przez zespół z ocenami wystawionymi sobie przez poszczególnych

członków zespołu (oceny wystawiane są anonimowo)

Zakres tematów:

Laboratorium

W trakcie laboratorium studenci w zespołach tworzą aplikacje multimedialne dla jednej z wybranych grup tematycznych:

1. Gra komputerowa (edukacyjna, dla dzieci)

2. Kurs edukacyjny (język obcy, matematyka itp.)

3. Multimedialna encyklopedia wiedzy (z wybranej dziedziny)

4. Aplikacja informacyjna

5. Aplikacja dla osób niepełnosprawnych

Metody dydaktyczne:

W ciągu semestru studenci w zespołach pracują nad projektem aplikacji multimedialnej. Poszczególne etapy dzielą się na :

- wstępna koncepcja aplikacji

- zaplanowanie funkcjonalności aplikacji

- zaplanowanie GUI

- opracowanie zawartości multimedialnej

- opracowanie demo aplikacji

W trakcie laboratorium studenci korzystają z materiałów udostępnianych przez prowadzącego oraz materiałów Internetowych.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy czwartek, 14:50 - 16:20, sala E213
każdy czwartek, 13:10 - 14:40, sala E213
Radosław Bednarski 15/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek E
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest "Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego".
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)