"Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego" - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Systemy multimedialne 0202-INF-1-5071N
Laboratorium (LAB) Semestr zimowy 2021/2022

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Efekty uczenia się:

WIEDZA

1 Ma uporządkowaną wiedzę teoretyczną i praktyczną dotyczącą podstaw programowania, algorytmów, systemów operacyjnych, technologii sieciowych, grafiki komputerowej, baz danych, inżynierii oprogramowania i kluczowych zagadnień informatyki

2 Ma wiedzę niezbędną do projektowania, przetwarzania, obrazowania i wizualizacji danych

UMIEJĘTNOŚCI

1 Potrafi zgodnie z zadaną specyfikacją zaprojektować oraz zrealizować kreację graficzną używając właściwych metod , technik i narzędzi z zakresu grafiki komputerowej

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

1 Potrafi współdziałać w zespole projektowym, myśleć i być przedsiębiorczym

2 Ma świadomość ograniczeń własnej wiedzy, ciągłego rozwoju informatyki i rozumie konieczność dalszego kształcenia

Metody i kryteria oceniania:

Weryfikacja efektów kształcenia w zakresie Wiedzy, Umiejętności oraz Kompetencji Społecznych odbywa się w trakcie prezentacji projektu końcowego – dema aplikacji z elementami multimedialnymi. Oceniane są : odpowiednio wykonane animacje, projekt menu, odpowiedni dobór warstwy dźwiękowej, interakcja oraz assety statyczne . Studenci pracują w zespołach , oceniana jest zatem praca zespołowa. Ocena końcowa jest średnią ocen z zadania wykonanego przez zespół z ocenami wystawionymi sobie przez poszczególnych członków zespołu (oceny wystawiane są anonimowo)

Zakres tematów:

Laboratorium

W trakcie laboratorium studenci w zespołach tworzą aplikacje multimedialne dla jednej z wybranych grup tematycznych:

1. Gra komputerowa (edukacyjna, dla dzieci)

2. Kurs edukacyjny (język obcy, matematyka itp.)

3. Multimedialna encyklopedia wiedzy (z wybranej dziedziny)

4. Aplikacja informacyjna

5. Aplikacja dla osób niepełnosprawnych

Metody dydaktyczne:

W ciągu semestru studenci w zespołach pracują nad projektem aplikacji multimedialnej. Poszczególne etapy dzielą się na :

- wstępna koncepcja aplikacji

- zaplanowanie funkcjonalności aplikacji

- zaplanowanie GUI

- opracowanie zawartości multimedialnej

- opracowanie demo aplikacji

W trakcie laboratorium studenci korzystają z materiałów udostępnianych przez prowadzącego oraz materiałów Internetowych.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:10 - 14:40, sala E213
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 11:20 - 12:50, sala E213
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:25 - 11:10, sala E213
Radosław Bednarski 7/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek E
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest "Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego".
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)