WIEDZA
(„Student zna i rozumie...”)
1. w pogłębionym stopniu wybrane fakty i zjawiska dotyczące e-commerce w gospodarce i życiu społeczeństwa oraz metody, teorie i studia przypadków wyjaśniające ich zastosowanie i wpływ na biznes. MSEP_W01
2. w pogłębionym stopniu uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę obejmującą kluczowe zagadnienia z zakresu handlu elektronicznego oraz zna wybrane zagadnienia z zakresu struktury i zastosowania rozwiązań wspomagających handel elektroniczny właściwe dla programu kształcenia w zakresie studiów menedżerskich MSEP_W04
3. główne trendy rozwojowe systemów, aplikacji i narzędzi e-commerce MSEP_W06
4. fundamentalne dylematy i trendy rozwojowe gospodarki elektronicznej i jej wpływu na rozwój cywilizacyjny. MSEP_W07
5.. ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości z wykorzystaniem narzędzi e-commerce MSEP_W10
UMIEJĘTNOŚCI
(„Student potrafi…”)
1 wykorzystywać posiadaną wiedzę z zakresu organizacji, funkcjonowania i możliwości techniczno-użytkowe podczas przygotowywania i realizacji zadań menedżerskich. MSEP_U01
3 wykorzystywać posiadaną wiedzę z obszaru struktury i działania systemów e-commerce aby formułować i rozwiązywać złożone, nietypowe i innowacyjnie problemy dotyczące funkcjonowania biznesu w celu poprawy efektywności jego działania, opracowywać, modyfikować i analizować działanie implementacji systemów e-commerce celem uzyskania przewagi konkurencyjnej. MSEP_U04
4. identyfikować, interpretować i wyjaśniać złożone zjawiska i procesy gospodarcze i społeczne wspomagane przez systemy e-commerce oraz relacje między nimi z wykorzystaniem wiedzy z dyscyplin naukowych właściwych dla działalności menedżerskiej MSEP_U06
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
(„Student jest gotów do…”)
1 Uznawania potrzeby i znaczenia systemów e-commerce w zwiększeniu efektywności handlu oraz projektowaniu, optymalizacji i implementacji rozwiązań wpierających handel elektroniczny. MSEP_K02
2 myślenia i działania w sposób kreatywny, innowacyjny i efektywny poprzez zastępowanie tradycyjnych kanałów handlu poprzez e-commerce.
MSEP_K06
3 doceniania znaczenia e-commerce w celu realizacji idei, planów i projektów poprawy efektywności systemów sprzedaży MSEP_K07
4. odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych w systemach e-commerce z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb społecznych poprzez rozwijanie dorobku zawodu oraz podtrzymywanie etosu zawodu pracownika lub funkcjonariusza publicznego MSEP_K08
5. przewodzenia grupie w ramach realizacji zadań w obrębie systemów e-commerce i ponoszenia odpowiedzialności za wspólne działania. MSEP_K10
|