"Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego" - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Technologie gier komputerowych 0202-INF-1-6041S
Laboratorium (LAB) Semestr letni 2023/2024

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 40
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Efekty uczenia się:

WIEDZA („Student zna i rozumie...”)

zna podstawy inżynierii programowania, cyklu życia oraz środowisk budowy

oprogramowania (K_W09);

ma wiedzę niezbędną do projektowania, przetwarzania, obrazowania i

wizualizacji danych (K_W10).

UMIEJĘTNOŚCI („Student potrafi…”)

potraf pracować indywidualnie i w zespole, umie określić role w zespołowym

przedsięwzięciu inżynierskim, potraf terminowo zrealizować harmonogram

prac (K_U02);

potraf w języku polskim i obcym opracować dokumentację realizacji zadania

inżynierskiego zgodnie z obowiązującymi standardami (K_U03);

potraf posłużyć się właściwie dobranymi środowiskami programistycznymi w

procesie projektowania i weryfkacji działania aplikacji informatycznych (K_U11);

potraf zgodnie z zadaną specyfkacją zaprojektować oraz zrealizować kreację

grafczną używając właściwych metod, technik i narzędzi z zakresu grafki

komputerowej (K_U18).

KOMPETENCJE SPOŁECZNE („Student jest gotów do…”)

potraf współdziałać w zespole projektowym, myśleć i być przedsiębiorczym (K_K02).

Metody i kryteria oceniania:

Laboratorium – oceny cząstkowe z ćwiczeń sprawdzających: średnia ocen wyrażona w skali wzorcowej.

Wymagane jest praktyczne wykonanie zadania i jego obrona.

Każdy składnik musi osiągnąć poziom co najmniej oceny dostatecznej.

Ocena ustalana jest na podstawie poniższej skali:

95% i więcej - ocena 5

85% i więcej - ocena 4,5

75% i więcej - ocena 4

65% i więcej - ocena 3,5

60% i więcej - ocena 3

Poniżej 60% - ocena 2

Zakres tematów:

Silnik gier komputerowych, architektura, narzędzia i biblioteki czasu wykonania.

Wieloplatformowy silnik i środowisko pracy Unity.

Budowa, części składowe aplikacji gry komputerowej.

Projektowanie interfejsu użytkownika.

Wizualizacja, rendering, grafika dwu- i trójwymiarowa w grach.

Game Design Document i Technical Design Document jako dokumentacja gry komputerowej.

Metody dydaktyczne:

Laboratorium – praca przy komputerach, praktyczne rozwiązywanie problemów projektowania i programowania gier komputerowych.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy poniedziałek, 16:30 - 18:00, sala E213
każdy poniedziałek, 15:35 - 16:20, sala E213
Dominik Szajerman 12/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek E
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest "Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego".
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)