"Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego" - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Projektowanie aplikacji internetowych 0202-INF-1-3141S
Ćwiczenia praktyczne (ĆW-P) Semestr zimowy 2023/2024

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Efekty uczenia się:

WIEDZA („Student zna i rozumie...”)

Ma uporządkowaną wiedzę teoretyczną i praktyczną dotyczącą podstaw programowania, algorytmów, systemów operacyjnych, technologii sieciowych, grafiki komputerowej, baz danych, inżynierii oprogramowania i kluczowych zagadnień informatyki (K_W04);

Rozumie technologie internetowe, zna ich zastosowania i kierunki rozwoju (K_W07);

Ma wiedzę na temat ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego w działalności inżyniera informatyka (K_W11);

UMIEJĘTNOŚCI („Student potrafi…”)

Potrafi pozyskiwać informacje z tradycyjnych i cyfrowych źródeł w języku polskim i angielskim, dokonać interpretacji informacji, wyciągać wnioski i formułować opinie (K_U01);

Umie planować i przeprowadzać eksperymenty, interpretować uzyskane wyniki, formułować i wyciągać wnioski (K_U08);

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

Ma świadomość i potrafi ocenić zagrożenia dla społeczeństwa i jednostki wynikające z pozyskiwania i przetwarzania informacji, rozumie znaczenie społeczeństwa o osiągnięciach i zagrożeniach technologii teleinformatycznych (K_K01);

Rozumie znaczenie precyzyjnego formułowania pytań dla pogłębiania wiedzy i zrozumienia problemu w celu znalezienia poprawnego rozwiązania zarówno w pracy samodzielnej jak i zespołowej (K_K03);

Ma świadomość ograniczeń własnej wiedzy, ciągłego rozwoju informatyki i rozumie konieczność dalszego kształcenia (K_K05);

Metody i kryteria oceniania:

Ocena realizacji samodzielnie wykonanego projektu.

Zakres tematów:

• Wstępna koncepcja tematu, analiza kontekstu użytkownika

• Projekt logo

• Wstępny projekt interfejsu

• Testy interfejsu

• Projekt layoutu aplikacji z uwzględnieniem interfejsu (po testach) oraz placeholderów (kolorystyka, czcionka)

• Testy layoutu

• Uwzględnienie wyników testów w projekcie

• Projekt końcowy z uwzględnieniem pełnej zawartości strony

• Końcowe testy użytkownika.

Metody dydaktyczne:

Zajęcia laboratoryjne prowadzone są w pracowni komputerowej z wykorzystaniem oprogramowania komercyjnego oraz typu open source.

Oprogramowanie: platforma Figma, Adobe Xd.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 co drugi czwartek (parzyste), 16:30 - 18:00, sala E213
co drugi czwartek (parzyste), 14:50 - 16:20, sala E213
Radosław Bednarski 13/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek E
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest "Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego".
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)