![]() |
Adiunkt w jednostce Instytut Nauk Informatyczno-Technicznych
|

dr inż.
Dominik Szajerman
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Poniedziałek: 7, 21 października, 4, 18, 25 listopada, 2, 9, 16 grudnia 16:20-17:05.
Sobota: 5, 26 października, 9, 16 listopada, 11 stycznia 8:55-9:40.
Niedziela, 20 października 8:55-9:40.
Niedziela, 5 stycznia 9:40-10:25.
Zainteresowania
grafika komputerowa, uczenie maszynowe, wirtualna rzeczywistość, gry kompjuterowe, sztuczna inteligencja, obliczenia na jednostkach graficznych
Koordynowane przedmioty
2019L - Studenckie praktyki zawodowe 0202-INF-1-2060
2020Z - Podstawy grafiki komputerowej 0202-INF-1-3040
2020Z - Studenckie praktyki zawodowe 0202-INF-1-3080
2020L - Studenckie praktyki zawodowe 0202-INF-1-2091S
2020L - Studenckie praktyki zawodowe 0202-INF-1-4101S
2021Z - Podstawy grafiki komputerowej 0202-INF-1-3041N
2021Z - Podstawy grafiki komputerowej 0202-INF-1-3041S
2021Z - Studenckie praktyki zawodowe 0202-INF-1-3081S
2021Z - Studenckie praktyki zawodowe 0202-INF-1-5101S
2021Z - Systemy wbudowane 0202-INF-1-5041N
2021Z - Systemy wbudowane 0202-INF-1-5041S
2021Z - Technologie mobilne 0202-INF-1-5031N
2021Z - Technologie mobilne 0202-INF-1-5031S
2021L - Projektowanie grafiki dla gier 0202-INF-1-6051N
2021L - Projektowanie grafiki dla gier 0202-INF-1-6051S
2021L - Studenckie praktyki zawodowe 0202-INF-1-2091S
2021L - Studenckie praktyki zawodowe 0202-INF-1-4101S
2021L - Studenckie praktyki zawodowe (PiWD) 0202-INF-1-6131S
2021L - Studenckie praktyki zawodowe (SiSK) 0202-INF-1-6141S
2021L - Technologie gier komputerowych 0202-INF-1-6041N
2021L - Technologie gier komputerowych 0202-INF-1-6041S
2022Z - Podstawy grafiki komputerowej 0202-INF-1-3041N
2022Z - Podstawy grafiki komputerowej 0202-INF-1-3041S
2022Z - Studenckie praktyki zawodowe 0202-INF-1-3081S
2022Z - Studenckie praktyki zawodowe (GPD) 0202-INF-1-5111S
2022Z - Studenckie praktyki zawodowe (PiWD) 0202-INF-1-7101S
2022Z - Studenckie praktyki zawodowe (SiSK) 0202-INF-1-7111S
2022Z - Systemy wbudowane 0202-INF-1-5041N
2022Z - Systemy wbudowane 0202-INF-1-5041S
2022Z - Technologie mobilne 0202-INF-1-5031N
2022Z - Technologie mobilne 0202-INF-1-5031S
2022L - Projektowanie grafiki dla gier 0202-INF-1-6051N
2022L - Projektowanie grafiki dla gier 0202-INF-1-6051S
2022L - Studenckie praktyki zawodowe 0202-INF-1-4101S
2022L - Studenckie praktyki zawodowe (GPD) 0202-INF-1-6171S
2022L - Technologie gier komputerowych 0202-INF-1-6041N
2022L - Technologie gier komputerowych 0202-INF-1-6041S
2023Z - Podstawy grafiki komputerowej 0202-INF-1-3041N
2023Z - Podstawy grafiki komputerowej 0202-INF-1-3041S
2023Z - Studenckie praktyki zawodowe (GPD) 0202-INF-1-5111S
2023Z - Studenckie praktyki zawodowe (GPD) 0202-INF-1-7141S
2023Z - Systemy wbudowane 0202-INF-1-5041N
2023Z - Systemy wbudowane 0202-INF-1-5041S
2023Z - Technologie mobilne 0202-INF-1-5031N
2023Z - Technologie mobilne 0202-INF-1-5031S
2023L - Programowanie grafiki komputerowej 0202-INF-1-4191N
2023L - Programowanie grafiki komputerowej 0202-INF-1-4191S
2023L - Projektowanie grafiki dla gier 0202-INF-1-6051N
2023L - Projektowanie grafiki dla gier 0202-INF-1-6051S
2023L - Studenckie praktyki zawodowe (GPD) 0202-INF-1-6171S
2023L - Technologie gier komputerowych 0202-INF-1-6041N
2023L - Technologie gier komputerowych 0202-INF-1-6041S
2024Z - Podstawy grafiki komputerowej 0202-INF-1-3041N
2024Z - Podstawy grafiki komputerowej 0202-INF-1-3041S
2024Z - Studenckie praktyki zawodowe (GPD) 0202-INF-1-7141S
2024Z - Systemy wbudowane 0202-INF-1-5041N
2024Z - Systemy wbudowane 0202-INF-1-5041S
2024Z - Technologie mobilne 0202-INF-1-5031N
2024Z - Technologie mobilne 0202-INF-1-5031S
2024L - Programowanie grafiki komputerowej 0202-INF-1-4191N
2024L - Programowanie grafiki komputerowej 0202-INF-1-4191S
2024L - Projektowanie grafiki dla gier 0202-INF-1-6051N
2024L - Projektowanie grafiki dla gier 0202-INF-1-6051S
2024L - Technologie gier komputerowych 0202-INF-1-6041N
2024L - Technologie gier komputerowych 0202-INF-1-6041S