![]() |
Adiunkt w jednostce Instytut Nauk Społecznych
|

dr
Agnieszka Płusajska-Otto
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Dyżur na uczelni odbywa się zawsze po moich wtorkowych zajęciach, sala E121:
WTOREK – 14.30–15.30
Jeśli student nie może być osobiście na uczelni – podaję terminy dyżurów online na Teams:
PONIEDZIAŁEK, godz. 10.00 - 11.00;
Dyżury odbywają się na platformie Teams. Bardzo proszę wcześniej (najpóźniej dzień przed dyżurem) o mail w tej sprawie, abym mogła wysłać link do spotkania.
Zainteresowania
pedagogika specjalna, logopedia, balbutologopedia, emisja i ekspresja głosu, wystąpienia publiczne, autoprezentacja,
Koordynowane przedmioty
2019L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-II-2070
2019L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-II-2060
2020Z - Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych i dydaktyczno wyrównawczych z dziećmi z problemami w nauce czytania i pisania 0101-PED-II-3170
2020L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-II-2091N
2020L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-II-2181S
2020L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-II-2081N
2020L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-II-2171S
2020L - Metodyka zajęć korekcyjno- kompensacyjnych 0101-PED-I-4031N
2020L - Metodyka zajęć korekcyjno- kompensacyjnych 0101-PED-I-4031S
2021Z - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-II-1401N
2021Z - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-II-1401S
2021Z - Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych i dydaktyczno wyrównawczych z dziećmi z problemami w nauce czytania i pisania 0101-PED-II-3291N
2021Z - Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych i dydaktyczno wyrównawczych z dziećmi z problemami w nauce czytania i pisania 0101-PED-II-3291S
2021Z - Pedagogika specjalna i jej subdyscypliny 0101-PED-I-1181N
2021Z - Pedagogika specjalna i jej subdyscypliny 0101-PED-I-1181S
2021Z - Współczesne problemy pedagogiki specjalnej 0101-PED-II-1271N
2021L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-II-2091N
2021L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-II-2181S
2021L - Metodyka zajęć korekcyjno- kompensacyjnych 0101-PED-I-4031S
2021L - Pedagogika specjalna i jej subdyscypliny 0101-PED-JM-2151N
2021L - Pedagogika specjalna i jej subdyscypliny 0101-PED-JM-2151S
2022Z - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-JM-7061S
2022Z - Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych i dydaktyczno wyrównawczych z dziećmi z problemami w nauce czytania i pisania 0101-PED-II-3291N
2022Z - Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych i dydaktyczno wyrównawczych z dziećmi z problemami w nauce czytania i pisania 0101-PED-II-3291S
2022Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 0101-PED-I-3151S
2022Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 0101-PED-I-3221N
2022Z - Pedagogika specjalna i jej subdyscypliny 0101-PED-I-1181N
2022Z - Pedagogika specjalna i jej subdyscypliny 0101-PED-I-1181S
2022Z - Współczesne problemy pedagogiki specjalnej 0101-PED-II-1271N
2022Z - Współczesne problemy pedagogiki specjalnej 0101-PED-II-1271S
2022L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-JM-8041S
2022L - Diagnoza i wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym słuchem 0101-PED-II-4171N
2022L - Diagnoza i wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym wzrokiem 0101-PED-II-4181N
2022L - Emisja i higiena głosu z logopedią 0101-PED-II-4161N
2022L - Pedagogika specjalna i jej subdyscypliny 0101-PED-JM-2151N
2022L - Pedagogika specjalna i jej subdyscypliny 0101-PED-JM-2151S
2023Z - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-JM-7061N
2023Z - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-JM-7061S
2023Z - Emisja i higiena głosu z elementami logopedii 0101-PED-II-1431S
2023Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 0101-PED-I-3151S
2023Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 0101-PED-I-3221N
2023Z - Studenckie praktyki zawodowe (TP) 0101-PED-II-3391S
2023Z - Studenckie praktyki zawodowe (TP) 0101-PED-II-3451N
2023L - Emisja i higiena głosu 0101-PED-I-6011N
2023L - Emisja i higiena głosu 0101-PED-I-6011S
2023L - Emisja i higiena głosu z elementami logopedii 0101-PED-JM-6031N
2023L - Emisja i higiena głosu z elementami logopedii 0101-PED-JM-6031S
2023L - Projekt dyplomowy 0101-PED-I-4261N
2023L - Projekt dyplomowy 0101-PED-I-4261S
2023L - Studenckie praktyki zawodowe (TP) 0101-PED-II-4221N
2023L - Studenckie praktyki zawodowe (TP) 0101-PED-II-4261S
2023L - Zaburzenia mowy - diagnoza i terapia logopedyczna ze wczesnym wspomaganiem rozwoju 0101-PED-II-4271N
2023L - Zaburzenia mowy - diagnoza i terapia logopedyczna ze wczesnym wspomaganiem rozwoju 0101-PED-II-4301S
2023L - Zastosowanie gier, zabaw oraz programów komputerowych w terapii pedagogicznej i logopedycznej 0101-PED-II-4261N
2023L - Zastosowanie gier, zabaw oraz programów komputerowych w terapii pedagogicznej i logopedycznej 0101-PED-II-4291S
2024Z - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-JM-7061N
2024Z - Emisja i higiena głosu z elementami logopedii 0101-PED-II-1431N
2024Z - Emisja i higiena głosu z elementami logopedii 0101-PED-II-1431S
2024Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych 0101-PED-I-3221S
2024Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych 0101-PED-I-3311N
2024Z - Projekt dyplomowy 0101-PED-I-5101N
2024Z - Projekt dyplomowy 0101-PED-I-5101S
2024Z - Współczesne problemy pedagogiki specjalnej 0101-PED-II-1271N
2024Z - Współczesne problemy pedagogiki specjalnej 0101-PED-II-1271S
2024L - Emisja i higiena głosu 0101-PED-I-6011N
2024L - Emisja i higiena głosu 0101-PED-I-6011S
2024L - Emisja i higiena głosu z elementami logopedii 0101-PED-JM-6031N
2024L - Emisja i higiena głosu z elementami logopedii 0101-PED-JM-6031S
2024L - Projekt dyplomowy oraz egzamin dyplomowy 0101-PED-I-6061N
2024L - Projekt dyplomowy oraz egzamin dyplomowy 0101-PED-I-6061S
2024L - Psychopedagogiczne podstawy pedagogiki korekcyjnej i oddziaływań terapeutycznych 0101-PED-II-2441N
2025L - Emisja i higiena głosu 0101-PED-I-6011N
2025L - Emisja i higiena głosu 0101-PED-I-6011S
Prowadzone przedmioty
2019L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-II-2070:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2019L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-II-2060:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2020Z - Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych i dydaktyczno wyrównawczych z dziećmi z problemami w nauce czytania i pisania 0101-PED-II-3170:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-II-2091N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2020L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-II-2181S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2020L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-II-2081N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2020L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-II-2171S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2020L - Metodyka pracy z wychowankiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-I-4091N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2020L - Metodyka pracy z wychowankiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-I-4091S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2020L - Metodyka zajęć korekcyjno- kompensacyjnych 0101-PED-I-4031N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2020L - Metodyka zajęć korekcyjno- kompensacyjnych 0101-PED-I-4031S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021Z - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-II-1401N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021Z - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-II-1401S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021Z - Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych i dydaktyczno wyrównawczych z dziećmi z problemami w nauce czytania i pisania 0101-PED-II-3291N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021Z - Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych i dydaktyczno wyrównawczych z dziećmi z problemami w nauce czytania i pisania 0101-PED-II-3291S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-II-2091N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-II-2181S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021L - Metodyka pracy z wychowankiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-I-4091S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021L - Metodyka zajęć korekcyjno- kompensacyjnych 0101-PED-I-4031S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022Z - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-JM-7061S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022Z - Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych i dydaktyczno wyrównawczych z dziećmi z problemami w nauce czytania i pisania 0101-PED-II-3291N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022Z - Metodyka zajęć korekcyjno kompensacyjnych i dydaktyczno wyrównawczych z dziećmi z problemami w nauce czytania i pisania 0101-PED-II-3291S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 0101-PED-I-3151S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 0101-PED-I-3221N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-JM-8041S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022L - Diagnoza i wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym słuchem 0101-PED-II-4171N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022L - Diagnoza i wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym wzrokiem 0101-PED-II-4181N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022L - Metodyka pracy z wychowankiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-I-4091N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022L - Metodyka pracy z wychowankiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-I-4091S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023Z - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-JM-7061N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023Z - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-JM-7061S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023Z - Emisja i higiena głosu z elementami logopedii 0101-PED-II-1431S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023Z - Metodyka pracy z wychowankiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-I-3181S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023Z - Metodyka pracy z wychowankiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-I-3261N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 0101-PED-I-3151S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 0101-PED-I-3221N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023L - Emisja i higiena głosu z elementami logopedii 0101-PED-JM-6031N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023L - Zaburzenia mowy - diagnoza i terapia logopedyczna ze wczesnym wspomaganiem rozwoju 0101-PED-II-4271N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023L - Zaburzenia mowy - diagnoza i terapia logopedyczna ze wczesnym wspomaganiem rozwoju 0101-PED-II-4301S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023L - Zastosowanie gier, zabaw oraz programów komputerowych w terapii pedagogicznej i logopedycznej 0101-PED-II-4261N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023L - Zastosowanie gier, zabaw oraz programów komputerowych w terapii pedagogicznej i logopedycznej 0101-PED-II-4291S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024Z - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego z metodyką zajęć 0101-PED-JM-7061N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024Z - Emisja i higiena głosu z elementami logopedii 0101-PED-II-1431N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024Z - Emisja i higiena głosu z elementami logopedii 0101-PED-II-1431S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych 0101-PED-I-3221S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024Z - Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych 0101-PED-I-3311N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024Z - Terapia pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym 0101-PED-JM-5141N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024Z - Terapia pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym 0101-PED-JM-5141S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024L - Emisja i higiena głosu z elementami logopedii 0101-PED-JM-6031N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)