![]() |
Adiunkt w jednostce Instytut Nauk Społecznych
|

dr
Elżbieta Woźnicka
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Czwartki poprzez kontakt na platformie Teams:
godz. 15.00 - 16.00
Dla studentów studiów niestacjonarnych poprzez kontakt na platformie Teams:
8 XI 2020 godz. 16.30 - 17.30
29 XI 2020 godz. 16.30 - 17.30
19 XII 2020 godz. 18.00 - 19.00
17 I 2021 godz. 18.00 - 19.00
Koordynowane przedmioty
2019Z - Pedagogika 0201-PIEL-1-1040
2019L - Pedagogika działań twórczych 0101-PED-JM-2070
2019L - Pedagogika społeczna 0101-PED-I-2040
2019L - Pedagogika społeczna 0101-PED-JM-2060
2020Z - Pedagogika 0201-PIEL-1-1040
2020Z - Pedagogika 0201-PIEL-1-1041S
2020Z - Pedagogika (W) 0201-PIEL-1-1102S
2020Z - Pedagogika (ĆW) 0201-PIEL-1-1112S
2020Z - Podstawy andragogiki 0101-PED-I-3050
2020Z - Podstawy gerontologii społecznej 0101-PED-I-3070
2020L - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-4061N
2020L - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-4061S
2020L - Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej 0101-PED-II-4161S
2020L - Pedagogika społeczna 0101-PED-I-2061N
2020L - Pedagogika społeczna 0101-PED-I-2061S
2020L - Pedagogika społeczna 0101-PED-JM-2081N
2020L - Pedagogika społeczna 0101-PED-JM-2081S
2021Z - Metodyka działań diagnostycznych 0101-PED-II-1041N
2021Z - Metodyka działań diagnostycznych 0101-PED-II-1041S
2021Z - Pedagogika społeczna 0101-PED-I-1171N
2021Z - Pedagogika społeczna 0101-PED-I-1171S
2021Z - Pedagogika społeczna 0101-PED-JM-1191N
2021Z - Pedagogika społeczna 0101-PED-JM-1191S
2021Z - Podstawy gerontologii społecznej 0101-PED-I-3081S
2021Z - Pojęcia i systemy pedagogiczne 0101-PED-I-1021N
2021Z - Pojęcia i systemy pedagogiczne 0101-PED-I-1021S
2021Z - Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne 0101-PED-I-3101S
2021Z - Projekt dyplomowy 0101-PED-I-5101N
2021L - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-4061S
2021L - Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej 0101-PED-II-4131N
2021L - Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej 0101-PED-II-4161S
2021L - Projekt dyplomowy oraz egzamin dyplomowy 0101-PED-I-6061N
2021L - Teoretyczne podstawy kształcenia 0101-PED-I-2071N
2021L - Teoretyczne podstawy kształcenia 0101-PED-JM-2101N
2022Z - Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej i rewalidacyjnej 0101-PED-II-3321N
2022Z - Pedagogika społeczna 0101-PED-I-1171N
2022Z - Pedagogika społeczna 0101-PED-I-1171S
2022Z - Pedagogika społeczna 0101-PED-JM-1191N
2022Z - Pedagogika społeczna 0101-PED-JM-1191S
2022Z - Podstawy gerontologii społecznej 0101-PED-I-3081N
2022Z - Podstawy gerontologii społecznej 0101-PED-I-3081S
2022Z - Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne z metodyką 0101-PED-I-3171S
2022Z - Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne z metodyką 0101-PED-I-3251N
2022Z - Projekt dyplomowy 0101-PED-I-5101N
2022L - Diagnoza pedagogiczna 0101-PED-I-2151N
2022L - Diagnoza pedagogiczna 0101-PED-I-2151S
2022L - Dydaktyka specjalna 0101-PED-II-2301S
2022L - Dydaktyka specjalna 0101-PED-II-2341N
2022L - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-4061N
2022L - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-4061S
2022L - Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej 0101-PED-II-4131N
2022L - Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej 0101-PED-II-4161S
2022L - Pedagogika działań twórczych 0101-PED-I-2111N
2022L - Pedagogika działań twórczych 0101-PED-I-2111S
2022L - Projekt dyplomowy oraz egzamin dyplomowy 0101-PED-I-6061N
2022L - Projekt edukacyjny 0101-PED-I-4071N
2022L - Projekt edukacyjny 0101-PED-I-4071S
2023Z - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-5131S
2023Z - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-5181N
2023Z - Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej 0101-PED-JM-9091S
2023Z - Projekt dyplomowy 0101-PED-I-5101N
2023L - Diagnostyka psychopedagogiczna 0101-PED-II-2361S
2023L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-JM-8041N
2023L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-JM-8041S
2023L - Diagnoza pedagogiczna 0101-PED-I-2151N
2023L - Diagnoza pedagogiczna 0101-PED-I-2151S
2023L - Konstruowanie programów zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 0101-PED-II-4241N
2023L - Konstruowanie programów zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 0101-PED-II-4271S
2023L - Metodyka wieloprofilowego usprawniania i organizowania współpracy w zespole interdyscyplinarnym 0101-PED-I-6101S
2023L - Metodyka wieloprofilowego usprawniania i organizowania współpracy w zespole interdyscyplinarnym 0101-PED-I-6121N
2023L - Pedagogika działań twórczych 0101-PED-I-2111N
2023L - Pedagogika działań twórczych 0101-PED-I-2111S
2023L - Pedagogika działań twórczych 0101-PED-I-6091S
2023L - Pedagogika działań twórczych 0101-PED-I-6111N
2023L - Podstawy gerontologii społecznej 0101-PED-I-4241N
2023L - Podstawy gerontologii społecznej 0101-PED-I-4241S
2023L - Projekt dyplomowy oraz egzamin dyplomowy 0101-PED-I-6061N
2024Z - Diagnoza funkcjonalna dzieci i uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-JM-3151N
2024Z - Diagnoza funkcjonalna dzieci i uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-JM-3151S
2024Z - Diagnoza i terapia pedagogiczna dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-II-1411N
2024Z - Diagnoza i terapia pedagogiczna dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-II-1411S
2024Z - Diagnozowanie środowiska wychowawczego 0101-PED-I-3211S
2024Z - Diagnozowanie środowiska wychowawczego 0101-PED-I-3291N
2024Z - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-5131S
2024Z - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-5181N
2024L - Diagnostyka psychopedagogiczna 0101-PED-II-2461N
2024L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-JM-8041N
2024L - Diagnoza pedagogiczna 0101-PED-I-2151N
2024L - Diagnoza pedagogiczna 0101-PED-I-2151S
2024L - Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej 0101-PED-JM-0071N
2024L - Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej 0101-PED-JM-0111S
2024L - Metodyka wieloprofilowego usprawniania i organizowania współpracy w zespole interdyscyplinarnym 0101-PED-I-6101S
2024L - Metodyka wieloprofilowego usprawniania i organizowania współpracy w zespole interdyscyplinarnym 0101-PED-I-6121N
2024L - Podstawy systemowe terapii rodzin 0101-PED-II-4381S
2024L - Seminarium magisterskie 0101-PED-II-2171N
2024L - Seminarium magisterskie 0101-PED-II-2241S
2025Z - Konstruowanie programów wychowawczo-profilaktycznych 0101-PED-I-5201S
2025Z - Konstruowanie programów wychowawczo-profilaktycznych 0101-PED-I-5251N
2025Z - Opieka nad seniorem - aspekty teoretyczne i metodyczne 0101-PED-I-5191S
2025Z - Opieka nad seniorem - aspekty teoretyczne i metodyczne 0101-PED-I-5241N
2025Z - Podstawy gerontologii społecznej 0101-PED-I-5171S
2025Z - Podstawy gerontologii społecznej 0101-PED-I-5221N
2025Z - Projekt dyplomowy 0101-PED-I-5101N
2025Z - Projekt dyplomowy 0101-PED-I-5101S
2025L - Konstruowanie programów wychowawczo-profilaktycznych 0101-PED-I-6111S
2025L - Konstruowanie programów wychowawczo-profilaktycznych 0101-PED-I-6131N
2025L - Metodyka wieloprofilowego usprawniania i organizowania współpracy w zespole interdyscyplinarnym 0101-PED-I-6101S
2025L - Metodyka wieloprofilowego usprawniania i organizowania współpracy w zespole interdyscyplinarnym 0101-PED-I-6121N
2025L - Projekt dyplomowy oraz egzamin dyplomowy 0101-PED-I-6061N
2025L - Projekt dyplomowy oraz egzamin dyplomowy 0101-PED-I-6061S
Prowadzone przedmioty
2019Z - Pojęcia i systemy pedagogiczne 0101-PED-I-1020:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 2)
2020Z - Podstawy gerontologii społecznej 0101-PED-I-3070:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2020Z - Pojęcia i systemy pedagogiczne 0101-PED-I-1020:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 2)
2020Z - Pojęcia i systemy pedagogiczne 0101-PED-JM-1020:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 2)
2020L - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-4061N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2020L - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-4061S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021Z - Pojęcia i systemy pedagogiczne 0101-PED-I-1021N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021Z - Pojęcia i systemy pedagogiczne 0101-PED-I-1021S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021L - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-4061S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021L - Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej 0101-PED-II-4131N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021L - Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej 0101-PED-II-4161S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021L - Prawne podstawy poradnictwa i pomocy psychologiczno-pedagogicznej 0101-PED-II-2061N:
Wykład (grupa 1)
2021L - Prawne podstawy poradnictwa i pomocy psychologiczno-pedagogicznej 0101-PED-II-2151S:
Wykład (grupa 1)
2021L - Teoretyczne podstawy kształcenia 0101-PED-I-2071N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2021L - Teoretyczne podstawy kształcenia 0101-PED-JM-2101N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022Z - Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej i rewalidacyjnej 0101-PED-II-3321N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022L - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-4061N:
Ćwiczenia terenowe (grupa 1)
2022L - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-4061S:
Ćwiczenia terenowe (grupa 1)
2022L - Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej 0101-PED-II-4131N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022L - Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej 0101-PED-II-4161S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2022L - Podstawy prawne poradnictwa i pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieci 0101-PED-JM-4151N:
Wykład (grupa 1)
2022L - Podstawy prawne poradnictwa i pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieci 0101-PED-JM-4151S:
Wykład (grupa 1)
2023Z - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-5131S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023Z - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-5181N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023Z - Podstawy prawne poradnictwa i pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieci 0101-PED-JM-9021S:
Wykład (grupa 1)
2023L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-JM-8041N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-JM-8041S:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023L - Konstruowanie programów zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 0101-PED-II-4241N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023L - Konstruowanie programów zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 0101-PED-II-4271S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023L - Metodyka wieloprofilowego usprawniania i organizowania współpracy w zespole interdyscyplinarnym 0101-PED-I-6101S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2023L - Metodyka wieloprofilowego usprawniania i organizowania współpracy w zespole interdyscyplinarnym 0101-PED-I-6121N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024Z - Diagnoza funkcjonalna dzieci i uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-JM-3151N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024Z - Diagnoza funkcjonalna dzieci i uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-JM-3151S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024Z - Diagnoza i terapia pedagogiczna dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-II-1411N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024Z - Diagnoza i terapia pedagogiczna dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 0101-PED-II-1411S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024Z - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 0101-PED-JM-9081N:
Warsztat (grupa 1)
2024Z - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 0101-PED-JM-9081S:
Warsztat (grupa 1)
2024Z - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-5131S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024Z - Konstruowanie programów profilaktycznych, opiekuńczo - wychowawczych i ich ewaluacja 0101-PED-I-5181N:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024L - Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i słuchowej z metodyką zajęć 0101-PED-JM-8041N:
Wykład (grupa 1), Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)
2024L - Konstruowanie programów wychowawczo-profilaktycznych i ich ewaluacja 0101-PED-II-4331S:
Warsztat (grupa 1)
2024L - Metodyka wieloprofilowego usprawniania i organizowania współpracy w zespole interdyscyplinarnym 0101-PED-I-6101S:
Ćwiczenia praktyczne (grupa 1)